Reserva de llibres, del 31 de maig al 2 de juny
El procés consta de tres fases:
1. RESERVA
Cal lliurar el full de comanda al mostrador de l'AMPA, obligatòriament.
Us quedareu amb una part del full, segellat, que us servirà per anar a fer el pagament. La reserva la podreu fer el dimarts, el dimecres i el dijous en els següents horaris:
Us quedareu amb una part del full, segellat, que us servirà per anar a fer el pagament. La reserva la podreu fer el dimarts, el dimecres i el dijous en els següents horaris:
Dia |
Matí
|
Migdia
|
Tarda
|
Dimarts, 31 maig | 9 - 9:15 h. | 12:30 - 12:45 h. |
16:30 - 17:00 h.
|
Dimecres, 1 juny |
9 - 9:15 h.
|
12:30 - 12:45 h.
|
16:30 - 17:00 h.
|
Dijous, 2 juny |
9 - 9:15 h.
|
12:30 - 12:45 h.
|
16:30 - 17:00 h.
|
Hem repartit a tots els/les alumnes de l'escola el full de comanda que li correspon. Si per qualsevol motiu no el teniu o en necessiteu un altre, els podeu descarregar als següents enllaços:
llibres P4 | llibres P5 | llibres 1r | llibres 2n | llibres 3r | llibres 4t | llibres 5è | llibres 6è
Les famílies que us heu apuntat al programa de reutilització de llibres de text, heu de presentar els models següents:
El llibres ombrejats en gris són els que es reutilitzen i que, per tant, no compreu, van inclosos amb la quota. No obstant, comproveu que els teniu dins de la bossa que us entregarem.
NOTA: El llibre de Música NO s'entrega a cap alumne/a de l'escola. L'aula de música disposa d'un exemplar per a cada estudiant de cada nivell i no surt de l'aula.
2. PAGAMENT
El resguard del full de comanda us permetrà fer el pagament al Banc Sabadell. El podeu fer a qualsevol caixer. Si pagueu amb targeta, de l'entitat que sigui, no us cobraran cap comissió. Heu d'anar a l'opció "pagaments a tercers" i introduir el codi d'entitat 004070. Si pagueu per finestreta, us cobraran 2 € de comissió.
Si voleu pagar per transferència el codi IBAN és ES25 0081 0051 6700 0132 9741. Les comissions que us puguin cobrar dependran de les condicions que tingueu contractades amb la vostra entitat.
IMPORTANT: Indiqueu el nom i cognoms de l'alumne/a i el curs que farà.
Teniu de temps fins al 15 de juliol
Qui no els reculli durant aquests dies, s'haurà d'esperar ja al primer dia de curs, 12 de setembre. En aquest cas, també cal portar tota la documentació relativa al pagament i entregar-la al taulell de l'AMPA. En cas contrari, NO lliurarem els llibres a l'alumne/a en qüestió.
Si voleu pagar per transferència el codi IBAN és ES25 0081 0051 6700 0132 9741. Les comissions que us puguin cobrar dependran de les condicions que tingueu contractades amb la vostra entitat.
IMPORTANT: Indiqueu el nom i cognoms de l'alumne/a i el curs que farà.
Teniu de temps fins al 15 de juliol
3. RECOLLIDA
La recollida dels lots de llibres, la podeu fer els següents dies i en els següents horaris:
Dia |
Matí
|
Migdia
|
Tarda
|
Dimecres, 20 juliol |
9 - 11 h.
|
17 - 20 h.
| |
Dijous, 21 juliol |
9 - 11 h.
|
17 - 20 h.
| |
Dimecres, 7 setembre |
10 - 12 h.
|
17 - 18 h.
|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada