Reserva (comanda) de llibres, de l'1 al 8 de juny
El procés consta de tres fases:
1. RESERVA
Cal portar el full de comanda al mostrador de l'AMPA, obligatòriament.
No el retalleu a casa, l'hem de segellar. Us quedareu amb una part del full, que us servirà per fer el pagament. La reserva la podreu fer en els següents horaris:
Dia |
Matí
|
Migdia
|
Tarda
|
Dijous, 1 juny | 9 - 9:15 h. | 12:30 - 12:45 h. |
16:30 - 17:00 h.
|
Dimarts, 6 juny |
9 - 9:15 h.
|
13:00 - 13:15 h.
|
15:30 - 16:00 h.
|
Dimecres, 7 juny |
9 - 9:15 h.
|
13:00 - 13:15 h.
|
15:30 - 16:00 h.
|
Dijous, 8 juny |
9 - 9:15 h.
|
13:00 - 13:15 h.
|
15:30 - 16:00 h.
|
Hem repartit a tots els/les alumnes de l'escola el full de comanda que li correspon. Si per qualsevol motiu no el teniu o en necessiteu un altre, els podeu descarregar als següents enllaços:
llibres P4 | llibres P5 | llibres 1r | llibres 2n | llibres 3r | llibres 4t | llibres 5è | llibres 6è
Les famílies que us heu apuntat al programa de reutilització de llibres de text, heu de presentar els models següents:
El llibres ombrejats en gris són els que es reutilitzen i que, per tant, no compreu, van inclosos amb la quota. No obstant, comproveu que els teniu dins de la bossa que us entregarem.
NOTA: El llibre de Música NO s'entrega a cap alumne/a de l'escola. L'aula de música disposa d'un exemplar per a cada estudiant de cada nivell i no surt de l'aula.
2. PAGAMENT
El resguard del full de comanda us permetrà fer el pagament al Banc Sabadell. El podeu fer a qualsevol caixer. Si pagueu amb targeta, de l'entitat que sigui, no us cobraran cap comissió. Heu d'anar a l'opció "pagaments a tercers" i introduir el codi d'entitat 004068. Si pagueu per finestreta, us cobraran comissió.
Si voleu pagar per transferència el codi IBAN és ES25 0081 0051 6700 0132 9741. Les comissions que us puguin cobrar dependran de les condicions que tingueu contractades amb la vostra entitat.
IMPORTANT: Indiqueu el nom i cognoms de l'alumne/a, núm de soci i el curs que farà.
Teniu de temps del 25 de juny fins al 15 de juliol
Si voleu pagar per transferència el codi IBAN és ES25 0081 0051 6700 0132 9741. Les comissions que us puguin cobrar dependran de les condicions que tingueu contractades amb la vostra entitat.
IMPORTANT: Indiqueu el nom i cognoms de l'alumne/a, núm de soci i el curs que farà.
Teniu de temps del 25 de juny fins al 15 de juliol
3. RECOLLIDA
Avís important: OBRES A L'ESCOLA
Aquest estiu l'escola estarà d'obres, cosa que significa que no podrem utilitzar els seus espais per recollir, revisar els llibres de text, fer els lots i entregar-los a les famílies. Estem mirant un espai alternatiu amb l'Ajuntament, un espai que estigui a prop de l'escola i sigui el més accessible possible.
Quan el tinguem, ja us informarem del lloc i dels dies en què podreu recollir els vostres llibres.
Això sí, aquest any només farem entrega el mes de juliol, ja que no tindrem espai on guardar-los fins al setembre. Si us plau, totes les famílies passeu a recollir-los durant el juliol.
Aquest estiu l'escola estarà d'obres, cosa que significa que no podrem utilitzar els seus espais per recollir, revisar els llibres de text, fer els lots i entregar-los a les famílies. Estem mirant un espai alternatiu amb l'Ajuntament, un espai que estigui a prop de l'escola i sigui el més accessible possible.
Quan el tinguem, ja us informarem del lloc i dels dies en què podreu recollir els vostres llibres.
Això sí, aquest any només farem entrega el mes de juliol, ja que no tindrem espai on guardar-los fins al setembre. Si us plau, totes les famílies passeu a recollir-los durant el juliol.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada