24/5/18

Calendari llibres de text 2018-2019

Reserva (comanda) de llibres, del 28 de maig a l'1 de juny

Iniciem el procés de compra dels llibres de text del curs 2018-2019. Us podeu descarregar la llista completa de llibres de text curs 2018-19 amb els corresponents codis ISBN i la circular amb el calendari i tota aquesta informació.

El procés consta de tres fases:

1. RESERVA/COMANDA

Cal portar el full de comanda al mostrador de l'AMPA, obligatòriament.

No el retalleu a casa, l'hem de validar amb el segella de l'AFA. Us quedareu amb una part del full, que us servirà per fer el pagament. La reserva la podreu fer en els següents horaris:

  • Dilluns, 28 de maig: de 9 a 9:15 h | de 12:30 a 12:45 h | de 16:30 a 17:00 h
  • Dimarts, 29 de maig: de 9 a 9:15 h | de 12:30 a 12:45 h | de 16:30 a 17:00 h
  • Dimecres, 30 de maig: de 9 a 9:15 h | de 12:30 a 12:45 h | de 16:30 a 17:00 h
  • Dijous, 31 de maig: de 9 a 9:15 h | de 12:30 a 12:45 h | de 16:30 a 17:00 h
  • Divendres, 1 de juny: de 9 a 9:15 h | de 12:30 a 12:45 h

Hem repartit a tots els/les alumnes de l'escola el full de comanda que li correspon. Si per qualsevol motiu no el teniu o en necessiteu un altre, els podeu descarregar als següents enllaços:

llibres P4   |   llibres P5   |   llibres 1r   |   llibres 2n   |   llibres 3r   |   llibres 4t   |   llibres 5è   |    llibres 6è

Les famílies que us heu apuntat al programa de reutilització de llibres de text, heu de presentar els models següents:


El llibres ombrejats en gris són els que es reutilitzen i que, per tant, no compreu, van inclosos amb la quota. No obstant, comproveu que els teniu dins de la bossa que us entregarem.


2. PAGAMENT

El resguard del full de comanda us permetrà fer el pagament al Banc Sabadell. El podeu fer a qualsevol caixer. Si pagueu amb targeta, de l'entitat que sigui, no us cobraran cap comissió. Heu d'anar a l'opció "pagaments a tercers" i introduir el codi d'entitat 004068. Si pagueu per finestreta, us cobraran comissió.

Si voleu pagar per transferència el codi IBAN és ES25 0081 0051 6700 0132 9741. Les comissions que us puguin cobrar dependran de les condicions que tingueu contractades amb la vostra entitat.

IMPORTANT: Indiqueu el nom i cognoms de l'alumne/a, núm de soci i el curs que farà.

Teniu de temps del 25 de juny fins al 25 de juliol

3. RECOLLIDA

És imprescindible presentar el resguard del full de comanda, així com el justificant de pagament per poder recollir els llibres. Si no podeu venir personalment penseu a donar els resguards a la persona que vingui a recollir la comanda.

LES DATES DE RECOLLIDA DE LLIBRES SERAN ÚNICAMENT LES SEGÜENTS:
  • Dimarts, 24 de juliol: d’11 a 13 h | de 18 a 20 h
  • Dimecres, 25 de juliol: d’11 a 13 h | de 18 a 20 h

NO ES PODRAN RECOLLIR LLIBRES AL SETEMBRE!!!!!